2023 yılında 50 bin bağımsız marka elçisine ulaşmayı hedefliyor.
10 bini aşkın profesyonel ve yetkin marka elçisinin kendi işinin işvereni olarak çalıştığı bağımsız iş modeli Champs, Müşteri hizmetlerine odaklanarak yeteneklerini birden fazla şirkete satmak isteyenler çalışanlarına zaman kaybetmeden işlerini kurabilmeleri için farklı avantajlar sunmaktadır. Champs, 2023 yılında 50 bin bağımsız marka elçisine ulaşma stratejisi ve Avrupa’da 12’den fazla dilde oluşturduğu ağ ile pazarının en güçlü oyuncularından biri olmayı hedefliyor.
2020’den beri Türkiye ve Avrupa’da kendi alanında bir ilk şampiyonlar, 10 bini aşkın girişimci, bağımsız marka elçileri ile müşteri hizmetleri segmentinin dönüşümüne öncülük ediyor. Yüzde 95’i yüksek eğitimli yeteneklerden oluşan bağımsız çalışanları ile Türkiye’deki markalarının yanı sıra Avrupa’nın büyük bölümünde varlığını güçlendiriyor. Almanya, Hollanda, İspanya ve İngiltere pazarlarına hizmet üreterek Türkiye’nin hizmet ihracatına katkı sağlamaktadır. Her yıl 5 kat büyüyen Champs, 2023 yılında 50 bin bağımsız marka elçisine ulaşmayı hedefliyor.
“Avrupa pazarının en güçlü oyuncularından biri olacağız”
Müşteri hizmetleri alanında girişimci çalışanların oluşturduğu pazarın 2,5 milyar dolara ulaştığına dikkati çeken, 2025’te 13 milyar dolara yükseleceğini kaydetti. Champs Kurucu Ortağı ve Direktörü Yetenekli Tüzün “Hızla yükselen pazardan pay alarak uluslararası bir platform haline gelmek ve yurt dışındaki varlığımızı daha da güçlendirmek en değerli hedeflerimiz arasında. İki yılda 30’dan fazla markaya hizmet veren bir platform olarak B2B/B2C satışta firmaların yeni satış kanalı olduk. Müşteri hizmetlerinde dönemsel davet artışlarında kısa sürede aranılan hizmet sağlayıcıyız. Champs’in bağımsız marka elçileri, hizmet verdikleri hemen hemen tüm davet merkezlerinde öngörülemeyen durumlarda davet sırasında oluşabilecek olumsuz senaryoları yönetmek için kısa sürede iyi bir alternatif haline geldi. 2023 yılında da verimliliği artırmak, tüketicilerine hızlı ve harika bir deneyim yaşatmak, ekiplerine özel yetenekler katmak isteyen kuruluşların bağımsız iş gücü ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceğiz. Bunların yanı sıra Avrupa’da 12 dilde oluşturduğumuz ağ ile pazarın en güçlü oyuncularından biri olacağız” dedi.
“Giyim ekonomisi pazarı son beş yılda yüzde 110 büyüdü”
Champs’in Türkiye’de ilk defa tüketici destek hizmetleri konusunda çalışmak isteyenler için yer ve zaman fark etmeksizin hizmet verdiğini hatırlatan Dr. Mahir Tüzün, konser ekonominin yükselişini ve tercih edilme nedenlerini değerlendirdi. Yeni modelde standartların üzerinde olan maaş ve ek gelirlerin yanı sıra esnekliğin de önemli bir konu olduğunu belirten. Mahir TüzünKonuşmasına şöyle devam etti: “Araştırmalar esnek ekonomi pazarının son beş yılda yüzde 110 büyüdüğünü gösteriyor. Piyasa değeri 88,89 milyar dolardan 117,28 milyar dolara yükseldi. Küresel bağlantı merkezi pazarına artan güven nedeniyle 2027 yılına kadar katlanarak büyüyeceği tahmin ediliyor. Neden bu kadar çok çalışanın geleneksel işten Gig ekonomisine geçtiğini merak ediyor olabilirsiniz. Benim görüşüme göre, serbest ekonominin büyümesi üzerinde önemli etkisi olan iki faktör var. Birincisi, çalışan tercihlerindeki değişikliktir. 9’dan 5’e iş, artık birçok çalışanın, özellikle de genç neslin hayalindeki iş değil. İkincisi internet. Yeni dijital teknolojiler sadece iş ortamını değiştirmekle kalmıyor, aynı zamanda insanların işlerini yapma şekillerini de yeniden şekillendiriyor. İnternet, fiziksel olarak çalışmak için rapor vermek zorunda kalmadan işinizi yapmanızı ve her yerde geçiminizi sağlamanızı mümkün kılar. Bu bağlamda baktığımızda serbest çalışma anlayışının ve özellikle gençlere yönelik bu alandaki talebin kısa vadede hızla artacağını düşünüyorum.”
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı